ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

1331.NIKADA PRIJE, OD MOG RAZAPINJANJA, KRŠĆANSTVO NIJE TRPJELO TAKAV PROGON!!!
VALSIDAL CIVONAVIZ·SUBOTA, 8. PROSINCA 2018.
Dignite ruku u blagoj opomeni i recite:
Nikada neću zanijekati put Gospodnji. Niti ću ikada zanijekati Postojanje Isusa Krista kojeg je čovječanstvo pokušalo uništiti ne samo tijekom Njegove patnje na Križu već i nakon toga. Ja sam jedno s Isusom Kristom. Govorim u Njegovo Ime. Hodam s Njim. On me podiže tako da i ja također, na moj ponizan način, mogu pomoći otvoriti vaše srce Čistoj Ljubavi koju On ima u Svom Srcu za vas i samo za vas. Vazna informacija!!!!
Marija Bozjeg Milosrdja poziva svu Vojsku Ostatka da zajednicki ustraje u zajednistvu i u zarkoj zajednickoj molitvi za zastitu ove Svete Misije,zbog zestokih i pojacanih napada zloga na ovu Svetu Misiju koji je jako uzrujan zbog Medalje Spasenja. Za Dar Obraćenja
O Majko Spasenja, prekrij moju dušu Svojim Suzama Spasenja.
Oslobodi me sumnji.
Uzdigni moje srce, da bih Ja osjetio Prisutnost Tvoga Sina. Donesi mi mir i utjehu. Moli da doista budem obraćen. Pomogni mi da prihvatim Istinu i otvori moje srce da primim Milosrđe Tvoga Sina, Isusa Krista.
Amen. Križarska molitva 24
Potpuni oprost grijeha
Oni moraju moliti ovu molitvu sedam dana zaredom i zadobiti će dar potpunog oprosta i Snagu Duha Svetoga. (Za katolike i one koji nisu katolici. Katolici moraju nastaviti redovito ići na Ispovijed, jer tako traži Isus)
O Moj Isuse, Ti si svjetlost svijeta, Ti si plamen koji dodiruje sve duše. Tvoje Milosrđe i Ljubav ne poznaju granice. Nismo zavrijedili žrtvu koju si Ti podnio za nas Svojom Smrću na Križu, ipak znamo da Tvoja Ljubav za nas nadilazi našu ljubav prema Tebi. Udijeli nam, Gospodine, dar poniznosti da zavrijedimo ući u Tvoje Novo Kraljevstvo. Ispuni nas Duhom Svetim da hrabro stupamo naprijed i vodimo Tvoju Vojsku u propovjedanju Istine Tvoje Svete Riječi te pripremimo našu braću i sestre za Tvoj Slavni Drugi Dolazak na zemlju. Častimo Te! Slavimo Te! Prikazujemo Ti same sebe, naše žalosti i trpljenja kao dar Tebi za Spasenje duša. Ljubimo Te, Isuse! Smiluj se svoj Svojoj djeci gdje god bili.
Amen. –

Nema komentara:

Objavi komentar