petak, 21. kolovoza 2020.

/BITI DAR ZA DRUGE ////+Vlč Zlatko Sudac///++Zlatko Sudac ne voli kad mu se obraćaju s "velečasni". "Ma kakav velečasni, ja sam samo svećenik, za prijatelje jednostavno Zlatko," inzistira. Iako izuzetno zauzet, uvijek će naći vremena za ljude i za razgovor – u prvom licu.Tko je Zlatko Sudac?

Majka Tereza je izjavila da je najvažnija osoba na svijetu svećenik. Zlatko Sudac je svećenik, ništa više i ništa manje od toga. Vjerujte mi i to mi je previše. Molim Boga da mu budem vjeran do onog susreta oči u oči. Kako biste željeli da Vam se ljudi obraćaju, po čemu biste željeli biti pamćeni? Nisam čovjek bez grijeha i slabosti, ta tko je osim Boga bezgrešan? Volim kad mi se ljudi obraćaju otvorenog srca, iskreno i bez zadrške. Volim "male ljude", oni me čine sretnim i ne držim posebno do forme i titule, osim kada to protokol od mene zahtijeva. Kako ste počeli vjerovati u Boga? Siguran sam da sam vjeru u Boga upio u sebe već majčinim mlijekom. Veliki utjecaj na mene u djetinjstvu imala je moja baka Katica, jer su roditelji boravili i radili u inozemstvu. Sve do srednje škole moja je vjera bila u okvirima običaja i tradicije. Tad sam osjetio snažan poriv prema dubljem vjerovanju i povezivanju s Kristovim naukom. Što je vjera i čemu vjera? Vjera je veliki fenomen. Nema života bez vjere, jer svatko u nešto vjeruje. Čovjek, kad nešto radi, vjeruje u pozitivan ishod toga, inače to ne bi radio. Ona je povezana s ljubavlju jer, kad voliš nekog ,onda mu daješ povjerenje, zapravo mu vjeruješ. Najjači izričaj vjere je vjera u osobu Isusa Krista i sve ono što je on rekao o postizanju snažne vjere. Plodovi su takve vjere vidljivi i postaju čin svjedočenja. Vjera je izazov, traženje, rast, otvorenost za novo i počinje se silovito događati kad čovjek umire (u) sebi i počinje tražiti volju Božju. Najveći neprijatelj vjere su uvjerenje, predrasuda, strah i, u konačnici, praznovjerje. To se događa zbog neznanja, koje smatram najvećim zlom na svijetu."U svakoj riječi koju izgovorimo, u svakom djelu koje učinimo, Bog zahvaća u ljudsku zbilju." "U svakoj riječi koju izgovorimo, u svakom djelu koje učinimo, Bog zahvaća u ljudsku zbilju... Uhvatiti trenutak ljudskoga zanosa za Boga. Umjetnost je očitovanje duhovnosti, onoga što je duboko u našim srcima." Zlatko Sudac nije akademski umjetnik. No, sva njegova djela – bilo da je riječ o slikama, skulpturama, glazbi, ili riječi – proizlaze iz njegove vjere i srca, njegove iskonske ljubavi prema Kristu i prema čovjeku. Kao, uostalom, i cijeli njegov život. Stvarati "na slavu Božju".
PRIKAŽI MANJE

 

Nema komentara:

Objavi komentar