petak, 3. svibnja 2024.

*LADO;Pjesme Savjesti...!Moja_*POEZIJA*_Ladislav&*Z....

Kada me steze
I kad sam u slijepoj ulici
Osjetim nadu
Sigurnost i cudo Bozije Mudrosti
Koje vec postoji
Zapisano je
Jednostavno je
Postoji
Stvarno
Za razliku od trosnih materijala
Sto se nude posvuda
Kada razotkrijemo reklamu
Tjera nas na smijeh
Pravu prirodu
Daleko od TV programa
Gledao sam iskrivljene slike
Ljude iza losa krinke Sve do sada; sve do sada
Gledao sam stada trosenih cobana
Ponore bez dna
I njihove boje
Sve do sada; sve do sada
Nisam znao da se boje
I da ne mogu prici svjetlu
Sve dosada sve dosada
Idemo na daleki put
Ja i ti Sada duso sada,prati me odavde do kraja,
kraja vjecnosti!!
Trgaju se mnogi po danu i nocu
Osjecaju da je nesto vise
Nesto dise i dize znakove
Signalizira
Ja sam oduvijek ovdje i dole
Kako me ne vidjese te
Zamaglili su put ljudi bez humora
Crni .. i crniji od noci
Ali tu je…pet do ponoci
Magla se dize svitanje kuca
Od srca do srca
Dijeli nesebicno ljubav
Nas istinski odraz u ogledalu
Svi cemo se probuditi prije ili kasnije ....
*Ja i Vjetar;L&Z
Sjedim ispod drveta sasvim sam,
vec je sumrak i spusta se tama
osluskujem krosnjom sumore lisca
i k’o da na tren postaju zesca.
Sve jace vjetar granama njise
kao da s njima sliku zrakom rise
htio bi fijukom nesto mi reci
i hujanje sve jace zapoce teci.
Ali ja vjetrove rijeci ne razumijem
samo mu se tuzno nasmijem
dok crni oblaci razlise se nebom
kisa se zacu svojim teskim tonm rocka
A Vjetar pout gitare zvukom dobrog Rockenroula!Ladislav&Z!!
I and the wind!!L&Z-Prevod )Ja I Vjetar!!
I sit under the tree quite myself, but it is dusk and fall down, with the shadow of my lips as if to become a bush for a moment.
All the mighty winds of the branches wanted to picture them with the air with a fancy something to say to me.
But I do not understand the windy words we do not understand the sad smile of the black clouds are falling out of the darkness with their heavy tone of rockA Wind Pout guitar with the sound of a good Rockenroul LadislavZ !!


 

Nema komentara:

Objavi komentar