nedjelja, 11. kolovoza 2019.

+PECAT+ZIVOGA BOGA*UPOZORENJE PRED DRUGI DOLAZAK+

+PECAT+ZIVOGA BOGA*UPOZORENJE PRED DRUGI DOLAZAK+PEČAT ŽIVOGA BOGA

Pečat Živoga Boga

Knjiga Otkrivenja 7

“Nakon toga vidjeh: četiri anđela stoje na četiri kraja zemlje, zadržavajući četiri vjetra zemaljska da nikakav vjetar ne puše ni zemljom ni morem niti ikojim drvećem. I vidjeh drugoga jednog anđela gdje ulazi od Istoka sunčeva s pečatom Boga živoga. On povika iza glasa onoj četvorici anđela kojima bi dano nauditi zemlji i moru: “Ne udite ni zemlji ni moru ni drveću dok ne opečatimo sluge Boga našega na čelima!“

Pečat koji se nalazi na naslovnici ove knjige proizašao je kao ishod BožJe Poruke koju je primila Marija od Božjeg Milosrđa od Boga Oca u
12:20h, 20. veljače 2012., u kojoj joj je rekao da svijetu daje “Pečat Živoga Boga” kako bi sve zaštitio od Antikrista.

Izvadak iz ove poruke:

Moja kćeri, reci Mojoj djeci da ne uživam u mislima o kažnjavanju Moje djece, jer ih volim. Oni su Moji, Moja njegovana stvorenja. Vidjeti kako je zli iskvario njihove duše stalna je muka Meni, njihovom voljenom Ocu. Želim odvesti svu voljenu djecu, koja znaju i shvaćaju Moju Ljubav prema njima, u Moj predivni Novi Raj na Zemlji.

Obećavam vam da će progon biti brz i da ćete biti zaštićeni.

Jer sada zaviještam Pečat Moje Ljubavi i Zaštite.

S ovim vas neće primijetiti oni koji će uzrokovati tegobe u vašim zemljama.

Moj Pečat je Moje obećanje spasenja. Moja će vas Moć prožeti s ovim pečatom i nikakva povreda vas neće zadesiti.

To je čudo, djeco, i samo oni koji kleknu preda Mnom, njihovim Gospodinom i Stvoriteljem svih stvari, kao mala djeca s ljubavlju prema Meni u srcima, mogu biti blagoslovljeni ovim darom.

Ustanite sada i prihvatite Moj Pečat, Pečat Boga Živoga.

Molite ovu Križarsku Molitvu (33) da potvrdite Moj Pečat i da ga prihvatite s ljubavlju, radošću i zahvalnošću:

O moj Bože, moj ljubljeni Oče, prihvaćam s ljubavlju i zahvalnošću Tvoj Božji Pečat zaštite.

Tvoje Božanstvo obuhvaća moje tijelo i dušu za vječnost.

Duboko se klanjam u poniznom zahvaljivanju i iskazujem svoju duboku ljubav i odanost

Tebi, mom Ljubljenom Ocu .

Molim Te da zaštitiš mene i moje bližnje ovim posebnim Pečatom i prikazujem svoj život u službu Tebi u vijeke vjekova.

Ljubim Te, dragi Oče.

Želim Te utješiti u ovim vremenima, dragi Oče.

Prikazujem Ti Tijelo, Krv, Dušu i Božanstvo Tvoga Preljubljenoga Sina kao zadovoljštinu za grijehe svijeta i za spasenje sve Tvoje djece.

Amen .



Vaš voljeni Otac na Nebesima

Nema komentara:

Objavi komentar