utorak, 24. prosinca 2019.

https://www.biblija.net/biblija.cgi?B... ///Sjeme;ISUS UVIJEK S NAMA+I ZAUVJEK+Razmatranje na Evanđelje dana - Mt 1,18-24
Autor: O. Lorenzo Montecalvo///Čitaju Laici//SJEME (Mt 1,18-24)„I NADJENUT ĆE MU SE IME EMANUEL - ŠTO ZNAČI: S NAMA BOG!“ kaže anđeo Josipu. Ako je Bog s nama uvijek i svugdje, onda ja ne volim moliti „Dođi Gospodine Isuse“. Isus je već s nama. Ova spoznaja da je Isus s nama uvijek i svugdje trebala bi nas ispunjati radošću, ljubavlju i mirom. Nažalost, mi smo kao učenici iz Emausa. Isus je hodao s njima, ali ga nisu prepoznali. Tuga, strepnja, strah, egoizam, mržnja, osjećaji su koji se rađaju kada nema spoznaje da je Bog s nama. Čak i molitva postaje nemoguća kada se živi bez spoznaje Boga s nama. Isus je rekao svojim učenicima: „Ja ću uvijek biti s vama do svršetka svijeta“. Jednom mi je jedna djevojčica rekla: „Oče Lorenzo, noću uvijek spavam s upaljenim svjetlom jer se bojim mraka.“ Rekoh joj: „Ne boj se mraka, jer Isus bdije nad tobom. Ako je Isus s tobom, nitko i ništa ti ne može nauditi. Zato, ugasi svjetlo kada ideš spavati“. Djevojčica je povjerovala mojim riječima jer mi je nakon nekoliko dana rekla: „Oče Lorenzo, otkad si mi rekao da je Isus stalno sa mnom, uspijevam spavati dubokim snom i kada je svjetlo ugašeno!“ Bog je s nama uvijek i svugdje. Za vrijeme oluje koja je zahvatila jezero dok su ga učenici prelazili, iako je Isus bio s njima, učenici su se na smrt uplašili i prekorili Isusa: „Gospodine, ne zanima te što ćemo se utopiti?“ A Isus ih snažno prekori: “Malovjerni, zašto se bojite?“ I odmah utiša vjetar i vode. Koji te danas strah obuzima i ne da ti da zaspeš kao dijete sito na grudima majke, malovjerni čovječe? Amen. Aleluja. (O. Lorenzo Montecalvo od Družbe Otaca Božanskog Poziva)

Nema komentara:

Objavi komentar