četvrtak, 31. kolovoza 2023.

Moja&Poezija_L&Z...Procitaj Ili NEMOJ!!??1)) Danas je novi dan.2)) Sudbine vrelo3...))4. Most...))L&Z..5 Pjesma pjesmi
18. kolovoz 2014 u 3:23
Procitaj Ili Nemoj!!??
Ti si samo prekirizeni dan u kalendaru.
Mozda i mjesec… Plus jos koji…
Goruća kugla sto kotrlja se niz supalj put.
Ja sam samo kurvin sin koji te voli.
Tragičar sudbine i još gori- ljubavnik.
A tebe boli srce gledati nepostojece uzice.
Pateticno je, istina, jos i vise pisati o tome.
Ali ipak pisem, jer samo sam covjek.
Ti kao budala, a ja jos veca.
I smeca hodaju, ali nisu sretna.
Nije ni ona. Makar se tako cini,
jos uvijek trzne pogled u blizini.
Snagu argumenta protiv argumenta snage,
valjaju budale.
Plivam u jezerima tvoje utrobe i gusim
se u iskopanim ocima i rasparanom licu
Mozda vapaj za smrcu drugih zvijeri
Cini zivot laksim. pojedincu.
Mnogo je kurvi a zivot je jedan, sjedam
na bajs pisem sto gledam.
...................................................
/////////////////////////////////////////
Razbij tu misao sto vreba
tvoju bol; neka ode u
bezdan, neka ne nađe dno
neka se pretvori u nista
a ti budi svoj; i ne lutaj
tuznim poljima, zalutalim
snovima, pusti, vjetru neka
mrsi joj kosu, neka je ljube
bezgresne misli tvoje, neka
u oku ponese sunce, toplinu,
dobrotu za koju znas, a ti
budi svoj; kad snovi se ruse
u pepelu duse izrasta novi dan
to što je bilo jucer samo je
odsanjani san, a ti glavu gore
danas je novi dan.
.....................................................
/////////////////////////////////////////////
Sudbine vrelo
Koliko dugo srecu nisi sreo
dok dusi trazis sudbine vrelo,
taj jad sto njegujes ko’ cvijet
u kamenoj stijeni tek pokoji jek
Smisljaj, sto bi htio: sudbine dug,
svoj muk, svoj plac?
Vjetrom raznosis trud ko’ drac
taj mali zracak nade ne zivi svak’
Dan je jaci od tame i pusti nek sja
na suncu sudbina cvjeta i zna;
nijedna tuga tužnija nije, nego
sto je jad…
Most...4.......)))
Postoji potok i jedno brvno
preko kojeg moras prec
Postoji rijeka i jedan most
preko kojeg odlazis u svijet,
na drugu stranu sto te plasi
a voda tece i ne misli na vrijeme,
ne razmislja ni most tko ga gazi;
nego nam sluzi u svojoj snazi
vjekovnoj sutnji uresima starim
na omeđenoj stazi sto spaja i
razdvaja svijet
I kad shvatis da most i vrijeme
u mudrosti zive, Bozjom voljom
namijenjeni graditeljevom rukom
isklesani, za sve ljude
I voda sto ispod svoda ga
ljubi, zna njegovu patnju
na mostu trag ljudskih stopa
sto gaze u svojoj snazi,
al’ most ostaje gord i strpljivo
podnosi udarce zivota,
o njemu pisu se pjesme,
sapucu ljubavi tajne,
Ponosni most sto spaja dvije
strane, sto ljubi dusa tajne
ostaje svoj i gord, na vjetru i kisi
pripijen uz dvije strane, iznad zivota.
..........................................................................
/////////////////////////////////////////////Ladislav&Z_Sherbrooke-QUEBEC_CANADA!!!
Pjesma pjesmi
Ja sam sam
I kao takvoga me je
Surovo svitanje izbacilo golog
Iz utrobe drugoga bica
Ja sam sam
Kao glas što se
Rasteže kroz prostor
I postoji sam za sebe
Ti si sama
I kao takvu te je
Bijelo buđenje izbacilo golu
Iz utrobe drugoga bica.
Ti si sama
Kao zvuk sto se
Spusta kroz kanale sluha.
Ti postojis sama u sebi.
Zajedno smo sami i,
Izbaceni na povrsinu.
Ja sam glas, ti si zvuk. pa
Ondje gdje prestajem ja
Pocinjes ti, i obrnuto.
Ja sam glas sto nestaje prvim zalaskom sunca
I ne budi se novim njegovim izlaskom.
Ti si zvuk i trajes, ti ostajes i kada mene nema.
Ti se budis u svakom, svakim novim izlaskom.
”Ja sam glas sto svojim rastezanjem kroz prostor
cese stijenku istoga i tvori zvuk od kojega si sacinjena ti.
Da se ne rastezem prostorom sam od sebe
Ne bi tebe ni bilo.
Ja sam glas i dat cu nesebicno zivot
Tebi, koja vec si rođena
Svojim postojanjem.”
..........................................................................
/////////////////////////////////////////////Ladislav&Z_Sherbrooke-QUEBEC_CANADA!!

 

Nema komentara:

Objavi komentar