ponedjeljak, 29. srpnja 2024.

 Sotona koristi bibliju da vas ubije..,Sotona uvijek vadi rijeci iz konteksta. Cak i sa Biblijom to radi. Najbolje je kad ljudi ne prihvate Isusa i govore protiv Biblije ali uzimaju tekstove iz Biblije da bi vas uvjerili u svoja razmisljanja i uvjerili da su oni u pravu. Zato ti sada kazem. Nemoj nikada vjerovati ljudima. Nemoj meni vjerovati nego saom Isusu Kristu. To je sve sto zelim. Da se pokajes i njemu sve kazes svoje brige. Reci mu svoje zelje. Moli se za spasenje i da ti podari razumjevanje kako bi to mogao drugima poklonit. Nemoj biti tvrda srca, znam da postoje mnoge Biblije i da u svima ne pise ista stvar. Ali nemoj da samo prema tome gledas rijec Bozju. On ju je obecao cuvati za one koji ju cistim srcem traze. Moli mu se da ti pokaze najispravniju verziju i siguran sam da ce vjera doci. Pazi se obmana. Trazi istinu u Isusu Kristu u novome zavjetu i oci iz gresaka staroga zavjeta i grijeha ljudi. Ono sto je Isus Krist rekao je istina. On je ponistio mnogo toga iz staroga zavjeta. Moja preporuka je verzija kralja Jamesa. Ali nemoj se samo na nju ograniciti i sve po njoj istrazivati. Moras me razumit. Isus Krist ce ti pokazat sve sto trebas znati. Moli mu se i trazi ono znanje koje je primpremio za tebe. Ni vise ni manje od toga jer ako pocnes sumnjati i i sam sve istrazivati vise neces biti ovisan o vjeri nego sam o sebi. Postat ces umisljen napunjen pun ega i mislit ces da si samo ti u pravu i da samo ti sve znas. Tako su mnogi pali prije tebe. Moli se Isusu i istrazuj. Jedino to vodi na put istine i spasenja. Vi niste normalni ako se stidite Isusa Krista i ugodite ljudima. Trazite misljenje drugih i a misljenje koje vas jedino moze spasiti od Isusa ne trazite, upravo zbog toga ce svako vase djelo propasti. I tko se njega bude stidio nece uci u Raj, stidjet ce se Isus njega na sudu velikome.



 

Nema komentara:

Objavi komentar