srijeda, 17. srpnja 2024.

Tri molitve protiv Sotone – za zaštitu od Neprijatelja..,Molitva protiv Sotone – za prepoznati neprijatelja

Pravedni Oče, molim te da mi pomogneš vidjeti Neprijatelja kada napada, tako da ga mogu prepoznati kada to čini. Znam da se borim protiv nevidljivog neprijatelja koji je jači od mene. Borim se, ne protiv krvi i mesa, već protiv sila tame i vladara zla, protiv poglavarstva, protiv kozmičkih sila koje djeluju u sadašnjem vremenu.
Shvaćam da se borim protiv duhovnih sila zla u nebeskim mjestima (Efežanima 6,12). Hvala ti, Bože, što mi jamčiš oružje koje mi je potrebno danas i svakog dana, uključujući i oklop pravednosti koji daješ, pojas istine, štit vjere, kacigu spasenja i mač Duha koji je Tvoja Riječ (Efežanima 6,13-17). U moćno Isusovo ime molim. Amen.🙏💝✝Kada ulazimo na neprijateljsko područje
Bože Oče, molim te da me braniš danas kada ulazim na neprijateljsko područje ovog svijeta. Ako dijelim Evanđelje s izgubljenima, znam da je to protiv princa tame i njegove zle vojske demona, jer ja ulazim u to područje.
VIDI OVO: Molitva protiv zla – u kući i u vlastitom životu
Isuse, znam da sam kao janje među vukovima (Luka 10,3). Ali također znam da su demoni podređeni Tebi, Gospodine (Luka 10,17), da nijedan neprijatelj koji je protiv mene neće uspjeti jer ja imam Tvoj autoritet da nosim Evanđelje u kraljevstvo tame, da si nam Ti dao moć protiv neprijatelja (Luka 10, 19), i da ”neće uspjeti oružje protiv mene skovano” (Izaija 54,17).
Zato što si Ti pobijedio neprijatelja na križu, tražim ti da me zaštitiš od onih koji su protiv mene, uključujući i od onih koji su pod utjecajem Sotone, jer zbog Tebe ja idem danas i svakog dana da tražim izgubljene. Molim Te da mogu imati moć koja dolazi od Svetog Duha, kao i moć i autoritet koje od Tebe dolaze. Daj da budem Tvoj svjedok u cijelom svijetu (Djela 1,8); te molim Te da ideš sa mnom gdje god ja idem i da si sa mnom sve do kraja ovog vremena (Matej 28,20). U ime Suverenog Kralja nad kraljevima i Gospodara nad gospodarima, Isusa Krista, molim. Amen.
VIDI OVO: Molitva protiv negativnih misli
Veći je onaj koji je u vama nego onaj koji je u svijetu
Bože Oče, znam da je Tvoj Duh u meni veći od njega, od Zla koji je u ovom svijetu (1. Ivanova 4,4), a ovaj neprijatelj trenutno drži one koji su slijepi zatočene “kojima bog ovoga svijeta oslijepi pameti nevjerničke da ne zasvijetli svjetlost evanđelja slave Krista koji je slika Božja “(2. Korinćanima 4,4).
Molim Te pomozi mi da (mene i ono što jesam) ne nadmudri Sotona. On nikada ne odustaje od držanja u ropstvu one koji su i dalje pod njegovim utjecajem, i mnogi ne mogu “izvan zamke đavla” (2. Timoteju 2,26) koji drži pod sobom cijeli svijet (Otkrivenje 12,9) osim one koje je oslobodio tvoj Sin, Isus Krist.
Molim Te pomozi mi shvatiti da sam siguran u Tvojim rukama (Ivan 10,28-29) i da se ne bojim čovjeka niti onoga što neprijatelj može učiniti, jer ako si Ti za mene, tko će protiv mene (Rimljanima 8,31). Za to Ti zahvaljujem, dragi Gospodine i Veliki Bože. U dragocjeno ime Janjeta Božjega, koji je umro za mene, molim. Amen.🙏💝✝Najjača molitva protiv zla – u kući i u vlastitom životu🙏🙏🙏🙏💝✝✝Najjača molitva protiv zla u kući i vlastitom životu vam može poslužiti u obrani od istoga. Ako želite Božju zaštitu, ove molitve vam mogu biti korisne.
Jeste li danas u bitci koja vas iscrpljuje više nego fizički? Je li vam teško pronaći riječi da đavlu kažete da ode od vas? Duhovno ratovanje je razarajuće, stvarno i uznemirujuće, ali Isus nam je već osvojio pobjedu! Molite ove riječi sada i neka Gospodin razbije okove straha i ropstva, te svako zlo u vašoj kući i životu!🙏💝✝Najjača molitva protiv zla
Isuse, ponekad gotovo mogu osjetiti težinu rastućeg pritiska i prijeteću prisutnost tame oko mene. Prepoznajem da je moj neprijatelj ponovo aktivan. Bilo da me pokušava obeshrabriti, odvući mi pažnju sa važnih stvari, navesti me u napast, navesti da odustanem ili sklonim pogled sa tebe, on je uvijek prisutan.
Trebam tvoju nadnaravnu moć, Gospodine, kako bih ostao jak i kako se ne bih predao. Fizička sila neće pomoći, jer si ti rekao da je oružje našega vojevanja različito od onog koje se koristi u ovome svijetu. Oružja koja mi kao vjernici koristimo su snažna i mogu srušiti utvrde i laži. Ova nadnaravna oružja potječu od tebe.
Tvojim dragocjenim imenom i krvlju Isusa, molim te da zbuniš Sotonu i spriječiš njegove pokušaje da zaustavi mene i moje djelovanje. Pomozi mi da ne postanem obeshrabren ili odustanem kad dođu teška vremena testiranja.
Kad sam umoran i slab, Gospodine, ti si jak, i ti si moj jedini izvor pomoći. Ne mogu se boriti bez tebe. Nauči me kako moliti i pouzdati se da ćeš ti srušiti one utvrde koje mene ili druge drže bespomoćnim. Čuvaj me od izolacije koja me čini izloženim i ranjivim.
Vjerujem da si uništio moć mog neprijatelja tvojom smrću i uskrsnućem. Ali moj neprijatelj se stalno vraća, šapće laži, izvrće istinu i pokušava napuhati moj sebični ponos. On nikada ne odustaje.
Danas, Gospodine, proglašavam đavla i njegove demone lažljivcima. Snagom tvog dragocjenog imena i krvi, slažem se s tvojom Riječju i istinom da si ti u meni i da si veći od mog neprijatelja koji želi vladati svijetom. Ti, tvoja Riječ i molitva, Gospodine, moja ste tajna oružja.
Ja pripadam tebi, i to me ispunja snažnim pouzdanjem u tebe. Želim stalno nositi duhovni oklop koji mi daješ. Pomozi mi da ga također koristim za obranu od drugih sotonskih vatrenih strijela. Nitko i ništa me ne može oteti iz tvoje ruke.
Ojačaj moju vjeru, Gospodine. Oprosti moje grijehe, tako da mogu biti čist u tvojoj pravednosti. Učini me hrabrim, tako da mogu stajati i voditi duhovne bitke u mom životu, a i u svijetu. Daj mi svoju mudrost i pronicljivost tako da me neprijatelj ne uhvati nespremnog. Zajedno, Gospodine, pobijedit ćemo, jer u istini, ti si to već učinio.
U Isusovo moćno ime pred kojim će se svako koljeno pokloniti. Amen!Molitva protiv zla u kući
Pomolimo se:
Bože Oče, slavim Te zbog Tvoje ljubavi i vjernosti prema Tvojoj djeci. Slavimo Te jer si savršeni, sveti, vjerni Bog koji je veći od svega zla s kojim se suočavamo ovdje na zemlji.
Molimo te da nam daš oči da vidimo kada se zlo pojavi pred nama, srca da mrzimo zlo i želju da bježimo iz njegove prisutnosti. Molimo Te, ne uvedi nas u napast nego nas izbavi od zla i dovedi bliže Sebi.
Dragi Bože, zaštiti naš dom od svake vrste napasti i zla. Pomozi nam da prepoznamo zlo te mu se u sili i snazi Duha Svetoga odupremo.
Molimo Te da Isusov dugo očekivani povratak bude što ranije ostvaren kako bi On sve obnovio. Molimo Te, u Njegovo cijenjeno ime. Amen. 🙏💝🕊🙏💝💝✝
🙏💝✝
Može biti slika sljedećeg: Jedna osoba i tekst
Sviđa mi se
Komentar
Podijeli


 

Nema komentara:

Objavi komentar