utorak, 20. veljače 2024.



Iz osobnog iskustva znam da je ljubav koju osjecamo prema srodnoj dusi predivna stvar. Ali ako je ta ljubav neuzvracena ona postoje pakao. Osoba koju od srca volimo, na koju stalno mislimo nama ne vraca nasu ljubav. Uopce ju nije briga da li ju volimo. Mi se osjecamo kao da bi zivot za nju dali a ona jednostavno ne mari za nas. Mozda je i nekim djelima pokazala kao da nesto zeli ali to je preslabo. Tu nastaje grijeh. Ljubomora velika i gnjev,mrznja nas ovladaju i mi nazalost mrzimo Boga i cijeli svijet. A pazite sad ovo. Isus Krist nas ljubi i voli vise od te osobe koju mi volimo i mi ako se zaljubimo u njega na cist nacin i prihvatimo samo njega kao jedinu ljubav naseg zivota. Da govorim i muskarcima i zenama jer govorim o cistoj ljubavi. Mi ako njega zelimo i samo njega trazimo u zivotu. Nikad vise necemo osjetit boli neuzvracene ljubavi. Upravo on ce nam dati sve ono sto nam je nedostajalo u zivotu i na kraju cemo preko njega i samo preko njega upoznati nasu pravu srodnu dusu. Onu osobu koju je on pripremao za nas buduci brak. Ja Isusa toliko volim. Vise od svoje buduce zene i vise od svog zivota. Hvala ti Isusa jer si uzvratio tu ljubav i umro za mene kako bi se ja spasio i vjecno stobom bio.Isus Krist je pravi i jedini pravi lijek.

 

Nema komentara:

Objavi komentar