petak, 16. veljače 2024.

MOJA POEZIJA-HLADNOĆA-I TUZNO VRIJEME-I VREMENA-'..,Duga i hladna noć,


rastopila se u svitanju zore.

Čekao sam kad će proć,

zagledan u mračne prozore.mrazom okicene,

Hladnoća je dotakla kosti, i  tjelo mi hladi

točno u trenutku svanuća.ja gledam u jutru sta li ce to doci,

Sjetili su me promrzli prsti,glas mi drhti,kad se sjetim svoje mladosti,

koliko je daleko moja kuća.koje vise nemam u mojoj Bosni,

Daleko je i ljubav moja, i sve ono sto mi je bila radost,pojesana tugom i zalost,

nekoj drugoj sada prste grije,ostavila me na pravdi BOGA,

a prazna kuća bez boja,JER SE NIJE BOJALA ,Boga..,

sjećanja na ono što je bilo prije.dabogda se ni mom dusmaninu ne dogodilo,ono sto ljubav nije,

Tamo se vratiti ne mogu,jer primitivci tamo zive,bas me briga

ne želim!da  cujem vuidim,tamo dobrim dusama mjesto nije...

Mogu se samo moliti Bogu,da mi lijepi pocinak da

da što prije izblijedim.I zahvalim mu za moj zivot.,i Kazem ..,Boze tebi hvala za moj , Zivot.,i nnjegov  svrsetak i kraj!!!LADISLAV&Z-KANADA=FROID-ET TRISTE TEMPS-ET TEMPS-'.., Nuit longue et froide,
fondu dans l'aube. J'ai attendu que ça passe, regardant les fenêtres sombres décorées de givre, Le froid a touché mes os et mon corps devient froid exactement au moment de l'aube. Je regarde le matin pour voir ce qui va arriver, Je me souviens de mes doigts gelés, ma voix tremble, quand je me souviens de ma jeunesse, jusqu'où est ma maison que je n'ai plus dans ma Bosnie, Mon amour est loin, et tout ce qui était ma joie, consumé par la tristesse et le chagrin, quelqu'un d'autre lui réchauffe maintenant les doigts, elle m'a laissé à la justice de Dieu, et une maison vide sans couleurs, PARCE QUE ELLE N'AVAIT PAS PEUR DE DIEU... des souvenirs de ce qui était avant. que cela n'arrive pas à mon ennemi, ce que l'amour n'est pas, Je ne peux pas y retourner, parce que les primitifs y vivent, je m'en fiche Je ne veux pas l'entendre, il n'y a pas de place pour les bonnes âmes... Je ne peux que prier Dieu pour qu'il me donne un bon repos disparaître le plus vite possible. Et remercie-le pour ma vie., et je dis .., Dieu, merci pour ma, vie., et sa fin et sa fin !!! LADISLAV&Z-CANADA


 

Nema komentara:

Objavi komentar