subota, 10. veljače 2024.


Osjetili njen okus, ruke, zagrljaj. Predali ste se nečemu neiskazivom. Zar je bitno da li cu ja biti taj sretnik kome cete zauvijek pripasti, ili kako ce se zvati neki drugi sretnik ako nekada poželite da odete, zar je to uopšte sada važno kada vam je srce dodirnula Llubav, zar je važno i kako ce neko nazivati, vidjeti cijeniti, cuvati i s koliko će opreza pripaziti da se ne razgore prejako velike vatre..U Vama ce pronaci Savršenu Ženu jer savršenije u ovome čudnome gradu sada od Vas nema. Žene koja ljepše voli od Vas sada u ovom gradu nema. Ne po izgledu nego po čežnjama. Ne po ljepoti, koja nije malena, već po mašti i snovima, vec po nježnosti i blagosti od koje vam je sada srce natopljeno...Vaše oci sada sjaje. Plamenom Ljubavi.I kazivao sam Vam. Nema prošlosti, ni sadašnjosti i buducnosti. Uvijek je sve a Vama. Jer, spoznali ste kroz naš odnos da sve što mislimo da je sadašnjost je samo Čudesna Retrospekcija Duše. Nije to uopce toliko cudno kako bi moglo zazvučati. Kada naucite to prepoznavati. Vi sada znate i vidite i osjetite. Tada magija Ljubavi nikada ne nestaje. Jer kada god poželite pozovete i ispreplicete prošlost i sadašnjost i buducnost. I uvijek je Ljubav. Kažete da ste sada sretni i nasmijani. I pitate me kako se ja osjecam… I bilo bi djetinjasto i neozbiljno tvrditi da ću ja sada ostati isti. Nemam suviše radosti u Vasim rijecima Ljubavi primiti sem svojih sudbinskih režija koje mi je Ljubav prema Vama u narednom periodu pripremila kao darove i odlučivati o koracima, na raskrsnicama vremena u danima gdje sastavih prošlost i sadašnjost. U kojoj ste Vi sve što sam imao I sve što sam želio. Po želji svojoj, i želji Vašoj...po magicnoj retrospekciji duše. Samo znam da više neću biti isti. Hoću li biti s Vama bolji ili osjećajniji, ili nježniji, ko bi to mogao znati. Ali znam da sam sigurno veceras sretniji. Jer osjetili ste Ljubav. Nema više tmurnih i tamnih oblaka tuge i sjete, koji su dugo nad Vašom dušom bili nadvijeni. Znam da Vam je moj nacin bio neobican, pocesto cudan, težak i pocesto neshvatljiv, ali veceras ste konacno sretni. Bili ste otvoreni I iskreni u svemu. Platili smo najljepsu cijenu iskrenosti i dokazali jedno drugom koliko smo vrijedni. U mojim očima ste narasli, ako Vas to brine. Ne brinite. Da, bit ću ovdje, za Vas, još malo, ako je za Vas ljudski život ta premalena mjera. Dan, mjesec, sedmica i godina ionako ne traju nikada onoliko koliko mi mislimo. Završavam Vam vecerašnje kazivanje ispunjena srca odlazeci u strane svijeta, u grane vijeka, u naš let srca u susret magicnoj retrospekciji naših duša, svemu onom što sam snivao, svemu onom što sam želio, a što cini Vaša ljubav, spoju prošlosti i sadasšnjosti, u susret Vama, u susret našem dugo sanjanom snu….Napisao:

27.06.2013..Napisao-Ladislav Zivanovic
Sherbrooke-Québec-Canada!!💝💝💝😘✝️


 

Nema komentara:

Objavi komentar