utorak, 23. siječnja 2024.


Ja Sam Domovina Bosna i Hercegovina)Moj Zavicaj Je Kakanj_Tu Se Rodih)I Ma Sto God Mi Ko Uradio)Ja SE NE STIDIM)Prastam_L&Z!!

Budi Domovina)I TO STO JESAM JESAM_Uvjek I BOSANAC I HERCEGOVAC_NEKA SE STIDE ONI U POLITICI_KOJI SU JE PODJELILI)A JA JE NIKAD NECU DIJELITI_JER SU SVE RIJEKE U NjOJ I ONE TEKU_KUD GOD DA HODIS!!L&Z!!
*Ako te i proganjaju nekamo Daleko,izvan svakog bica,ako te i odvedu u bespuce,
ako te bace i u mracnu tamnicu i zazidaju,nemoj zaboraviti proposne napjeve svojeg zavicaja,nemoj rusit ptice koje su vidale rane mnogih oluja,nedaj da o tebi okopne trave posljednjih otkosa i prkosa,I Oni koji te mrze moli Boga za njih i prastaj svim srcem i dusom,jer djavo potice bezobrazne i baba roge ljude,da bas oni koji nisu nikomu zla pocinili,pa i zbog vjere u boga su ih tlacili nazivajuci pogrdnim rijecima!!Skidose Natpis na mostu-Kakanj Grad Dobrih Ljudi?Znaju oni od vajkada da taj grad nikada nije bio dobrih ljudi,Nego se Dobrota Prodavala Iz interesa i Biznisa i Novca Farizejstine i Lopovluka)Raif Cehajc Napisa Knjigu O Kaknju)A Nikada nije Napisao u Toj Knjizi_Da Je Moj Dijed Ivo Zivanovic Zajedno Sa Zuderima,Otkopao Rudnik Stara Jama_Nije Cak Pomenuo Da Je 1961,Bila Detonacija I Gdje je Exsplodirao Vagon Pun Dinamita Gdje Je U Krug 2.Tisuce Metara Strado Grad Kakanj!Kod nas u Kaknju Su Poplarni Samo Oni Ljudi Koji Su i U Proslom Sustavu Imali Privilegije!Bogati I Oni Koji Imaju Novac,A Novcem Su Kupovali Sve Sto Su Mogli!Od Diploma PO Skolama i Fakultetima i Jedni Drugima Stimali Poslove,I Jedni Drugima Podvladjivali,Kao Da Ce Vjecno Trajat!!
Ja Se Nedam Bog Je Uvjek Na Strani Pravednih!!,Zato u meni uvjek okopne trave posljednjih otkosa i prkosa i nedam da isceznu iz mojih tragova,koje me bodre u deodiru mog samotnog zivota i Istine,Od koje se nikada ne moze pobjeci!!Nedam da se isperu putovi koji podjednako druguju i s neumornimma i s klonulima!)Ja sam Domovina U svakoj Tudjini,I Moja Noga Gdje God Stane Ona Voli Sve Jer Sve Je Bozije i MI Smo Boziji_I zato treba ljubiti svaku zemlju po kojoj Hodis!!!P.S. Neklanjam se Covjeku Niti Jednom,Nemam Straha Od Ljudi,Ali Samo Imam STRAH Boziji_I Uvjek Strahujem Da Ne Povrjdim Covjeka,Jer kad povrijedim Covjeka Onda Sam Povrijedio i Boga!!Mnogi su se udaljili od mene sto im nisam Ispunio Njihove Zelje,A Nisu Se Nikada Pitali?Jesu Li Oni Bilo Cim Meni Sto Ucinili?Razlika U Ljudskom Zivotu Postoji-A TO Je Da Ili Si Dobar_)Ili SI LOS_!!A Ako Te Ljudi-Ne Vole-Bitno Je Da Te Bog Voli_A Koga KUDE Taman Bude!!I ZA LOSIM Konjem Prasina SE DIZE_Mnogi Bi Htjeli BITI_JA!!Ali Bog I Bozija STRANA Svakom Daje PO ZASLUZI_Zivjeli HVALA_Sretno DRAGI
LjUDI!!!I Zivjeli!!!Vas Ladislav&Z-......KANADA-------------------------------


 

Nema komentara:

Objavi komentar