utorak, 23. siječnja 2024.

Neki Me Pitali?Kad Ces U Kakanj?Neki Su Me Stosta Pitali?Ali Ne Bi O TOME!!Amen!!Moja Kratka Kolumna!!

LADISLAV ZIVANOVIC·17. OŽUJKA 2018
Tesko je biti heroj tudje ulice!!Ladislav Zivanovic
Kada Sam dosao u svoj rodni grad a dva puta sam bio-2009,na 2010,pa opet,na 2010-na 2011,dobivao sam ova pitanja!? “Kako otici” je najcescee pitanje koje dobijam od kako sam otisao u *Canadu. Tuzno je sto je tako, ali i nekako razumljivo. Odlasci kod nas nisu nova stvar i svi imamo tog nekog prijatelja/rođaka koji se otisnuo na put. A, kada pogledate na stvari malo sa strane, shvatite da je to sve posljedica straha, previse losih vjesti koje se, po pravilu, mnogo brze i vise sire od onih dobrih, nedostatka ideja da se nesto uradi i, na sve to – izgaranja da se nadje jedno, univerzalno resenje koje ce resiti sve i kojim ce se pobjeci od svega. Medjutim, da li je zaista emigracija to resenje ? Problem sa tekstovima koji pokusavaju da daju odgovor na ovo pitanje je u tome sto su ili jako ispunjeni gorcinom i razocaranoscu, ili cak idu u drugu krajnost i trivijalizuju problematiku time sto svode sve na nedostajanje porodice i prijatelja, i cstu usamljenost. Jedan od ovih drugih me je i motivisao da malo dublje razmislim o svemu onome sto je meni bilo dobro i lose kod odlaska, ali i popricam sa puno drugih o njihovim iskustvima i skrojim u vidu teksta. Zakljucaka ima puno, ali medju njima i nema toga da je odlazak savrseno resenje.
Medjutim Mnogi ne znaju da sam ja 1981,otisao u Europu da sam ju obisao uzduz i poprijeko,da sam potajno ucio Engleski,i da sam mnoge dobre stvari radio,nikome ne govoreci i sutio o Svemu-Sto je bilo u Mojoj Glavi; Zacrtano!!Kako sam od djetinjstva,u svojoj Obitelji Gledao-Kako Mi Udbasi I Komunisti-Koji Su I danas Zaposjeli Fotelje-Nakon Rusenja Jugoslavije,Pa I Njihova Djeca-Opet Dobili Visoke Polozaje Place-A Neka Djeca Njihova Cak Nisu Ni U Ratu Ucestvovala!A Hvala Bogu Niti Ja!!_Svega I svacega Sam Se Nagledao I Prozivjeo_Bez Straha_Sam Sa 4.Kofera Ja I Moj Sin_Dosli U Grad Sherbrooke_Provincije QUÉBEC__Canada!!I Nimalo Ne Zalim Zbog Tog_Jer Sam Znao Da Kada Se Rat Zavrsi_Da Ce Biti Bjede Ne Imastine I Da Vise Nista Nece Biti Normalno_!!
Zauvjek Stranac?_E Pa Ja To Nisam U CANADI!!
Mnogi Misle,Ovo nepomirenje potice od toga stoo ste vi zauvjek stranac tamo u nekoj zemlji. Tamo vas niko ne ceka. I gradite sve od nule. Nema ulica u kojima ste se igrali i komsija koji vas spontano pozdrave pogledom. Sve pocinje od nule. A nula je mnogima puno dalje od onoga sto su oni spremni da ti pripreme i vide ko si ? Kakav si? Imas Li Bonton I Kulturu,Jesi Li Spreman Raditi Uciti Jezik I Uklopiti Se U Drstvo U Ovoj Provnciji QUÉBEC_Koja Je Zaista Bogom Data Kao I Grad Sherbrooke_Koji Je Turisticki Grad SA Rijekom I Jezerima Koji Je Predivan I Po Zimi I Po Ljeti!!Zbog Mog Imidja Duge Kose Spremnosti Na Salu Pjesmu,I Kao Sto Mnogi Znaju Da Imam Duhovnu Vertikalu_I Ugradjeni Humanizam Ja Sam Ovdje Za Njih Njihov Covjek i Priznat I Uvjek Postivan!!Ovdje Sam Hvala Bogu Nasao Svoj Mir_Ne Mrzim Kakanj Volim Ga Ne Kolicina Ljudi Imam Ih Koji Me Postuju-I Nebi Se Bojao Sutra Ziviti U SVOME Gradu Kaknju!!.
Ali Sto Me Naj Vise Odvraca OD MOGA Grada_I SAME Domovine_Jeste Nacinalna Vjerska Netrpeljivost,Bjeda,Jad I Ocaj!!Nedavno Sam Gledao Senada Hadzifejzovica Koji Je Posjetio Moj Grad I Hvali Gradonacelnika Mandru!!Koje Li Koecidencije_Hvalise Na Sva Usta_Da Ima Pozitivnih Rezultata IMA_Da Su Rome Pocastili Novim Zgradam I Smjestajem,A Sta Je Sa Napustenim Borcima Armije BiH??Nezaposlenosti_I Onim Ljudima Koji SU Daleko U Zaboravu_I Koji SU Voljeli Taj Grad Bjedom I SIROMASVOM_Juce Sam Na YOU TUBU Pronasao _OVAJ VIDEO_Pa Ga Pogledaj TE Svijtla Obraza Ako Imate Imalo DUSE_!!??Meni Su Konfiskovali Kucu U Prigradskom Naselju Dobuje_Zbog Izgradnje Tvornice Cementa_Toliko Su Je Platili Da Za 4.Tjedna,Sedmice Nisi Mogao Kupiti 4.Steke Cigareta_Kada Se Neki Pitaju Zasto Se Jugoslavija Raspala_To Pitanje Bi Trebalo Postaviti_Bivsim Komunistima_Koji Su Gradili Tu Drzavu Na Ateizmu,Pljacki_I Plus Ubijali Uhitili I Po Zatvorima Trpali Ljude,I Sustavno Ju Pljackali,Kao Sto Znamo,Da I To Danas Rade_!!Meni Je Cista Savjest_Hvala Bogu_Bio Sam Covjek Koji Voli SVE I Danas SAM Takav_Oraha Nemam U Djepu-I Jos Nesto Neki Ljudi Su Trazili Od Mene POMOC_A Nikada SE NISU Pitali_6.Godina U Izbjeglistvu,Sta Mi Fali,Kako Zivim? Gdje Sam A Svo Vrijeme Bio Od Kiseljaka DO Capljine-Zamislite Kada Vas Ljudi Napuste Nicim Ne Uvrjedjeni I Ne Pitaju Gdje Ste Kako Vam Je??I Kada Odjednom Cuju Da Si U Canadi-Onda Pljuste Takve Rijeci,Poput Onih Gdje Si Legendo Veliki Gospodin Uvjek Bio I Osto_A Onda Odjedanput Ti Kazu,Slusaj Buraz Ti Znas Kakva Je Ovdje Situacija!!??Te Daj Molim Te Pomozi Mi To I TO I Takve Bizarne Stvari_Da Ti se Zeludac Prevrne_A To Da Imam Ljudi Koji Me Postuju-I Vole Kao Covjeka)IMA_E Takvima Cu Pomoci_A Ulizgicama I Onim Pokvarenim Ljudima_Koji SU U Jugoslaviji Dobili Diplome Na Fakultetima I Njihovi Roditelji Podmicivali Profesore Od zenice Do seher Sarajeva)A Danas Imaju Kuce Auta I Ko Zna Sta Vec Nikada Vise Ni U Prisustvu Nece Sjediti Pored Mene!!Nikom Se Ovim Nepravdam_SAMO DA SE ZNA ISTINA!!A To Hocu Li Se Iz Ovakvog Predivnog Grada_Gdje Sam Postivan I Gdje Sam Im Pokazo I Bonton I Kulturu I Da Me Ljudi Cijene I VOLE U Mom Gradu Sherbrooku-I To Fracofoni Francuzi_Koji To Odmah Prepoznaju_Ovakvu Prirodu I Hranu I Dobre Ljude_Koji Me Cak Na Ulici Pozdravljaju_Nemoze Se Napustiti!!U Konacnici Bog Ce Da Odluci U Svemu_Jer Njemu Vjerujem_A Covjeku Danas Koji Je Sam Sebe Srozo I Nekulturom I Egom I Ko Zna Jos Kojekakvim Glupostima_??Zasigurno Se Necu Moci Vratiti-I Kako Je Jedna Dama Moja Prijateljica Rekla Nista Vise Nije Isto I Nece Biti_Dokle God Se Covjek i Pojedinac Ne Promjeni!! Kad Ce Biti??Samo Dobri Bog Zna!!Toliko Od Mene I Svi Vi Koji Budete Citali Ovo_Ljepo Vas I Zdusno Pozdravljam_Uz Bozije Blagoslove Na Sve NAS_I VOLIM Sve Vas Koji Posjecujete Moj Profil I Djelite Mi Lajkove!!Hvala Vam Od Srca!I Neka Vas I Mene Uvjek Cuva Dragi Dobri BOG U Milosti SVOJOJ_!!Moje Postovanje I respekt Svima VAM_Ladislav&Zivanovic_Sherbrooke_QUÉBEC_Canada!!Hvala Vam Drage dame I GOSPODO_Mir I DOBRO!!Boziji Blagoslov NA NAS!!Ladislav&Z!! Sažmi
— u gradu Sherbrooke.
Opis fotografije nije dostupan.


 

Nema komentara:

Objavi komentar