utorak, 23. siječnja 2024.

Ovo je pjesma iz niza mojih mladalačkih bisera, pjesma koja je meni posebno draga jer me podsjeća u ono vrijeme na ljubav daleku, ljubav preko dvije rijeke! /GRAD KAKANj.......Nisu svi ljudi istih razmišljanja, istih prohtjeva, istih nadanja, a da jesu svijet bi postao poprište prepirke i nezadovoljstva. Ima ljudi koji su protkani nitima ljubavi i sreće, koji ljubav kroz život kao ličnu kartu nose, da radost i veselje na ljude prenesu, kao vjetar mirise cvijeća zelenim poljem!
Nije sreća ako nema osmjeha na licu!
POKIDANE VEZE
Jedna rijeka dva imena nosi
Protiče strasno možda i prkosi
Sanjaru na keju što krije ga tama
Nisam tamo a ti si mi sama
Ljubavi moja šta će biti s nama
Gledam BOSNU a žubori Pritoka Zgosca.,
Lebdim noću od grada do grada
A kad čežnjom patim
Tvoju sliku grlim
Mislim ona uzvratiti može
O pogledi sjetni iz te tvrde lože
Čamite i blijedi vi budite dane
Evo i zima se hladna sprema
Ljubavi moja što te ovdje nema!Koli te je pokopo i ko te ubio.,I zasto se izvrnula Rijeka Bosna iz korita svoga? Jeli i ona suze lije kad Dobre duse iz garda se iselise.,a jubav se izgubi i jos i danas se Sikterise!!!BOSANSKI DJECAK_+BOSNIEN BOY.......LADISLAV&Zivanovic=CANADA!!!🥰😘😜😇😇😇😉
Sve reakcije:
1


 

Nema komentara:

Objavi komentar