utorak, 16. siječnja 2024.

MOJA POEZIJA-ZIVOT JE MOJ-OD ZEMLjE DO NEBA I ZVIJEZDA-
Ova pjesma tesko je moje blago-
SKROMNO ALI MENI DRAGO.,
Zivot je moj od zemlje do neba..,A'.,nekima pameti treba.,
tesko svakom cojeku koji nezna da misli,vrebaju ga oci koje ne vid,
Zivot moj,Od zemlje do neba je duša koja lebdi,
ovaj film ja nikad mijenjao ne bih.-ni za saku zlatnika,Sreća je naša između juče i danas, a život je sada.
Penjaću se zauvijek na brdo iznad zlatnog mora,jer u snu sam vidio najzelenije gore,
leđa mi čuva ,Andjeo kojeg mi dragi,BOG-Dade.,Moraš razbiti mnogo kamenja da bi našao draga,
ne možeš stalno sreću da tražiš, tako je sresti nećeš,
to su ljudi sa osmijehom koje srećeš,
to je mirisno, šareno cvijeće..
Pjesma moja za muziku nije, al uvijek se ona,Koju'..,nadjem i ona se smije,Ovaj film ja nikad mijenjao ne bih.-ni za saku zlatnika,Sreća je naša između juče i danas, a život je sada.!!!🕊🕊🕊💝🙏🕊✝LIFE IS MINE - FROM THE EARTH TO THE SKY AND THE STARS -
This song is hardly my treasure-
HUMBLE BUT I'M GLAD.,
My life is from the earth to the sky...,some people need brains.,
Woe to every boy who doesn't know how to think, he is stalked by eyes he can't see,
My life, From the earth to the sky is a soul that floats,
I would never change this film - not even for a handful of gold coins, Our happiness is between yesterday and today, and life is now.
I will forever climb the hill above the golden sea, because in my dream I saw the greenest mountains,
my back is guarded, Angel whom I love, GOD-Dade., You have to break many stones to find a loved one,
you can't keep looking for happiness, you won't find it that way,
it's the people with a smile you meet,
they are fragrant, colorful flowers..
My song is not for music, but she always sings, Kojunadjem and she laughs, I would never change this movie - not for a pocket of gold coins, Our happiness is between yesterday and today, and life is now.!!!💝💝🕊🙏✝Valsidal Civonaviz


 

Nema komentara:

Objavi komentar