utorak, 16. travnja 2024.

Kad sam bio dijete, vidio sam Boga,
vidio sam andjele;
Promatrao sam tajne visih i nizih svjetova. Mislio sam da svi ljudi vide to isto.
Najzad sam shvatio da ne vide...
Bacis li u vodu koja tece kamen koji drzis izmedju prstiju, ucinak mozda nije lako zamijetiti. Voda ce se lagano namreskati na mjestu gdje kamen udari o povrsinu i kamen ce bucnuti, prigusen zuborom rijeke oko sebe. To je sve. Baci kamen u jezero. Ucinak nece biti samo vidljiv, vec i mnogo trajniji. Kamen Ce poremetiti vodu koja miruje. Na mjestu gdje kamen udari o vodu, nastat ce krug i u trenutku ce se taj krug umnogostruciti u drugi, i treci. Ubrzo ce se mreskanje izazvano jednim tihim buckajem prosiriti dok se ne bude moglo osjetiti posvuda uzduz zrcalne povrsine vode. Tek kad stignu do obale, krugovi Ce se prestati umnogostrucavati i isceznuti. Ako kamen pogodi rijeku, rijeka ce se prema njemu ponijeti kao prema jos jednom komesanju u svom ionako burnom toku. Nista neobicno. Nista nesavladivo. Medjutim, ako kamen pogodi jezero, jezero vise nikad nece biti isto.
KRSCANSKI MISTICI KAZU DUH PONIZNOSTI I STRPLjENA MORA BITI
a Tajna DUHA SVETOGA ZAPOCINjE ZAHVALjIVATI UVJEK BOGU
KRSCANIN -Mora Biti- BOZIJE NOSTI U SRCU SVOME I BITI PONIZAN USrcu I U dusi
Tockica ispod B utjelovljuje Citav Svemir...Duha Svetoga-
Mojsijeva zapocinje s B, jednako kao sva poglavlja u ovom BIBLISKOM-CITATU-...Ljubiti i Neprijatelje Svoje- UPECATLJIVI izvjestaji o znacajnim znakovima i cudima koja je ucinio Jehova kad je iz egipatskog ropstva oslobadjao narod koji je nosio njegovo ime, o tome kako je organizirao .;Izrael kao svoje najdraže vlasništvo, kao “kraljevstvo svećenika i sveti narod”, te o najranijoj povijesti teokratski organiziranog izraelskog naroda — sve su to ključne misli biblijske knjige 2. Mojsijeve (2. Mojs. 19:6). Ona se na hebrejskom naziva po uvodnim riječima, odnosno Ve ele šemot, što znači “ovo su imena”, ili jednostavno Šemot (“imena”).Naziv Izlazak potječe iz grčke Septuaginte i iz Vulgate. Druga Mojsijeva nastavak je 1. Mojsijeve. To se može vidjeti po početnoj riječi izvornog teksta, koja doslovno znači “I”, te po ponovnom nabrajanju imena Jakovljevih sinova, preuzetih iz opširnijeg popisa navedenog u 1. Mojsijevoj 46:8-27.
.
“Zar Bog ne kaze, blizi sam ti od Zile kucavice?” upitao sam. “Bog nije negdje visoko na nebu. On je u svakome od nas. Zato nas nikad ne napusta. Kako moze napustiti samoga sebe?”
“Pa ipak napusta”, zamijetio je krcmar, hladnih i prkosnih ociju. “Ako Bog postoji, a ne mrdne prstom kad trpimo najgoru smrt, Sto nam to govori o Njemu?” “To je prvo pravilo, brate”, rekao sam. “Kako vidimo Boga izravan je odraz onoga kako vidimo sami sebe. Ako Bog u nama ponajvise izaziva strah i krivnju, to znaci da u nama buja previse straha i krivnje. Ako Boga vidimo kao prepunog ljubavi i suosjecanja, takvi smo i sami.”
Kad sam ga upitao za ime, predstavio se kao IVAN Iz Aziza i rekao da je putujuci Franjevac koji trazi Boga u Visinama i Dubinama.
“I jesi li ga uspio pronaci?” upitao sam. Preko lica Franjevca preletjela je sjena kad je kimnuo glavom i rekao: “Doista, cijelo je vrijeme bio sa mnom.” Sudac se umijesao s prezirnim osmijehom kojeg se nije trudio sakriti. “Nikad ne razumijem zasto vi Franjevci toliko komplicirate Zivot. Ako je Bog stalno bio s tobom, zasto si lutao naokolo svo ovo vrijeme u potrazi za Njime?”
Ivan iz AZIZA zamisljeno je pognuo glavu i kratko Sutio. Kad je ponovno podigao pogled, lice mu je bilo mirno, glas odmjeren. “Zato Sto, iako je Cinjenica da Ga se ne moze pronaci trazenjem, pronaci Ga mogu samo oni koji traze.”pripremio-NAPISAO-LADISLAV&Z_SHERBROKE -QUÉBEC-CANADA!!! Sažmi
— sa Ladislav Zivanovic i Valsidal Civonaviz🙏💝✝


 

Nema komentara:

Objavi komentar