petak, 26. travnja 2024.


 

OVU PORUKU SAM POSTAVIO-NAMJERNO-JER IMAMO -DA NASNjEG'.., COVJEKA-KOJI SE-PONASA BAS TAKO-AKO CITAMO BIBLIJU I BOZIJI NAUK-ONDA BOZIJI NAUK KAZE BAS OVAKO-Biblija nam govori o poštivanju starijih i djece na različite načine. Neki od njih su:

Poštivanje starijih je jedna od Božjih zapovijedi: “Poštuj oca svoga i majku svoju da dugo živiš i da ti dobro bude na zemlji koju ti daje Jahve, Bog tvoj.” (Izl 20,12)
Poštivanje starijih je znak mudrosti i blagoslova: “Kruna staraca su sinovi sinova, a ponos sinova su im očevi.” (Izr 17,6) “Ustaj pred sijedom glavom i poštuj starca; boj se Boga svoga. Ja sam Jahve.” (Lev 19,32)
Poštivanje starijih je dužnost i zahvalnost: “Čuj, sine moj, pouku oca svoga i ne odbacuj nauka matere svoje.” (Izr 1,8) “Ne zaboravi, sine moj, što ti je učinila, koja te je nosila u utrobi svojoj. Sjeti se, sine, da si joj dugovao život, pa joj vrati što joj duguješ.” (Sir 7,27-28)
Poštivanje djece je izraz Božje ljubavi i milosrđa: “Gle, djeca su baština Jahvina, plod utrobe je nagrada njegova.” (Ps 127,3) “Pustite dječicu neka dolaze k meni; ne priječite im, jer takvih je kraljevstvo Božje.” (Mk 10,14)
Poštivanje djece je poziv na poniznost i vjeru: “Tada dozva dijete, postavi ga među njih i reče: ‘Zaista, kažem vam, ako se ne obratite i ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko. Tko god se dakle ponizi kao ovo dijete, taj je najveći u kraljevstvu nebeskom.’” (Mt 18,2-4)
Poštivanje djece je odgovornost i zaštita: “I vi, očevi, ne srdite svoje djece, nego ih odgajajte u stezi i opomeni Gospodnjoj.” (Ef 6,4) “Tko god sablazni jednoga od ovih najmanjih koji vjeruju u mene, bolje bi mu bilo da mu se o vrat objesi mlinski kamen i da potone u dubinu morsku.” (Mt 18,6)🙏💝✝BOG SA NAMA-AMEN-🙏✝BOGU HVALA-BOZIJE DJETE DJETE VJERE-🕊🙏✝


Nema komentara:

Objavi komentar