srijeda, 3. travnja 2024.

MOJA KOLUMN-LADISLAV&Z...Ne možemo naći vremena. Ne možemo jednostavno ponovno napuniti svoj individualni pješčani sat tako da postanemo besmrtni, živimo na ovom svijetu zauvijek. Veliki jezuitski pjesnik, Gerard Manley Hopkins , rekao je da je svatko od nas “meko rešeto u pješčanom satu”. Svatko od nas ima svoje određeno vrijeme na zemlji. Pijesak vremena bez prestanka pada s onog dijela našeg života koji još moramo provesti na onaj dio koji je već potrošen. Kad nestane pijeska, završit će naši životi u ovoj dolini suza i zemlji progonstva. Budući da je to tako, važno je obratiti pozornost na vrijeme, taj neprocjenjivi i konačni resurs koji nam izmiče kroz prste. prenosi portal: aleteia.org Ne možemo naći vremena. Ne možemo jednostavno ponovno napuniti svoj individualni pješčani sat tako da postanemo besmrtni, živimo na ovom svijetu zauvijek. A budući da ne možemo napraviti vrijeme, imamo vrlo jednostavan izbor s obzirom na vrijeme koje imamo. Uzimamo li ga ili trošimo ? Utrošeno vrijeme je dobro utrošeno vrijeme. Potrošeno vrijeme je potrošeno vrijeme. Oduzimanje vremena je oduzimanje vremena. To je pronalaženje prostora i tišine za sjedenje u prisutnosti ljepote. To je utočište od buke i užurbanosti naših dnevnih rasporeda. To je otvaranje naših očiju za slavu Božjeg stvaranja i za reflektiranu i prelomljenu slavu čovjekove potkreacije u umjetnosti i književnosti. To je i zatvaranje očiju kako bismo mogli slušati pjev ptica ili pjevanje zborova. I naravno, trebamo odvojiti vrijeme koje ćemo provesti u Božjoj prisutnosti u molitvi. Tako izdvojeno vrijeme je najradosniji dio dana, vrijeme kada smo u zajedništvu sa stvarnošću. Gubljenje vremena je dopuštanje da podlegnemo bezumnom rastresenju. Gubimo se u toj manjoj ili virtualnoj stvarnosti koju pruža naša tehno-ovisna kultura. To je odabir smeća, banalnosti i tričarije umjesto blaga dobrote, istine i ljepote. Zaboravljaju se riječi evanđelja da gdje je naše blago, ondje će biti i naše srce. Ako želimo skupljati blago na nebu, trebamo odvojiti vrijeme i ne gubiti ga. Trebamo odvojiti vrijeme u tišini molitve ili tišini poezije. Trebamo više vremena s drvećem, a manje s trivijalnostima. Drvo, ili cvijet, ili zalazak sunca neprocjenjivi su darovi za koje je nedostatak zahvalnosti grijeh propusta. Nikada ne smijemo gubiti vrijeme dok ga provodimo u čudesnoj kontemplaciji o dobroti Božje ljepote.Nous ne trouvons pas le temps. Nous ne pouvons pas simplement remplir notre sablier individuel pour devenir immortels et vivre éternellement dans ce monde. Le grand poète jésuite Gerard Manley Hopkins a dit que chacun de nous est « une passoire douce dans le sablier ». Chacun de nous a son temps fixé sur terre. Les sables du temps tombent sans cesse de la partie de notre vie que nous devons encore passer à la partie déjà dépensée. Quand le sable aura disparu, notre vie dans cette vallée de larmes et cette terre d’exil prendra fin. Cela étant, il est important de prêter attention au temps, cette ressource inestimable et limitée qui nous glisse entre les doigts. transmis par le portail : aleteia.org Nous ne trouvons pas l'heure. Nous ne pouvons pas simplement remplir notre sablier individuel pour devenir immortels et vivre éternellement dans ce monde. Et comme on ne peut pas prendre le temps, on a un choix très simple vu le temps dont on dispose. Devons-nous le prendre ou le dépenser ? Le temps passé est du temps bien dépensé. Le temps perdu est du temps perdu. Prendre du temps, c'est prendre du temps. C'est trouver l'espace et le silence pour s'asseoir en présence de la beauté. C'est un refuge contre le bruit et l'agitation de nos horaires quotidiens. C'est l'ouverture de nos yeux sur la gloire de la création de Dieu et sur la gloire réfléchie et réfractée de la sous-création de l'homme dans l'art et la littérature. C'est aussi fermer les yeux pour pouvoir écouter le chant des oiseaux ou le chant des chorales. Et bien sûr, nous devrions réserver du temps à passer en présence de Dieu dans la prière. Le temps ainsi réservé est le moment le plus joyeux de la journée, le moment où nous sommes en communion avec la réalité. Perdre du temps, c'est se permettre de succomber à une distraction inconsidérée. Nous nous perdons dans cette réalité plus petite ou virtuelle qu’offre notre culture techno-dépendante. C’est choisir les déchets, la banalité et les futilités au lieu des trésors de bonté, de vérité et de beauté. Les paroles de l’Évangile selon lesquelles là où se trouve notre trésor, là sera notre cœur sont oubliées. Si nous voulons amasser des trésors au ciel, nous devons prendre notre temps et ne pas le perdre. Nous devons prendre du temps dans le silence de la prière ou dans le silence de la poésie. Nous avons besoin de plus de temps avec les arbres et moins de temps avec les anecdotes. Un arbre, une fleur ou un coucher de soleil sont des cadeaux inestimables pour lesquels le manque de gratitude est un péché d'omission. Nous ne devons jamais perdre de temps en le passant dans une merveilleuse contemplation de la bonté de la beauté de Dieu.​

💝💝💝🕊🕊😇Ladislav Zivanovic-KANADA-🕊🕊🕊💝💝
 

Nema komentara:

Objavi komentar